VORES SERVICE
Velkommen til serviceafdelingen hos ILS
Vores vigtigste opgave er at have glade og tilfredse kunder.
Det søger vi gennem tæt kontakt i det daglige, hvor vi hjælper med fejlafhjælpning, vedligehold, opdateringer og telefon support.
Serviceafdelingen hos ILS består af 7 serviceteknikere.
Ud over en almen elektronik uddannelse, er alle teknikere specialuddannede og certificerede af vores leverandører.
Alle teknikere har egen computer, som giver mulighed for hurtig opkobling til firmaets database og leverandørernes servere, ligesom vi kan koble os på kundens udstyr og yde ”remote” assistance.
Vi bruger kun certificerede måleudstyr, der kalibreres regelmæssigt.
Vi anvender kun originale reservedele, og har eget lager i Allerød,
som sikrer dig hurtig levering.
Vores servicevogne er altid på landevejen, og alle biler kører rundt med ”reservedelskufferter”, så vi hurtigt kan komme til undsætning.
Serviceaftaler
Selv nogle af markedets bedste produkter kræver vedligehold.
Forebyggende vedligehold er med til at sikre instrumentets funktion, stabilitet og driftssikkerhed, samt at mindste risikoen for nedbrud.
ILS tilbyder halv og hel års eftersynsaftaler.
Vi tilbyder også service kontrakter med fri tilkaldeservice. Eller en fuld dækkende servicekontrakt hvor alt er incl.
Kontakt servicechef Lars Kierulff-Mortensen på lkm@ilsdk.dk eller ring på 28 35 58 50 for at få et forslag til en aftale.
Kvalitet
I lighed med ILS øvrige processer er også processerne i serviceafdelingen ISO 9001 certificerede. Det sikrer bl.a., at vores processer udvikles i takt med, at kundernes ønsker og krav til samarbejdet ændrer sig samt, at vi kan leve op til vores servicemål, som er:
♣ Genkaldsprocent skal være under 5.
♣ Al service og fejlretning skal være påbegyndt inden for 8 timer,
fra kunden har henvendt sig.
Siden vi blev certificeret i 2011, har genkaldsprocenten ligget mellem 2-3 procent.
Al service er påbegyndt inden for de 8 timer.
Hvis uheldet er ude.
Selvom du ikke har en serviceaftale, står vi klar til at hjælpe.
Ring til serviceafdelingen og hør om problemet kan afhjælpes over telefonen. Ellers kommer vi indenfor 8 timer i normal arbejdstid.